ÖKUMENISCHES BEGEGNUNGSZENTRUM
PAPALOUKA 27, 85100 RHODOS, TEL. 22410 75885
Email: [email protected]
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ

Το Οικουμενικό Κέντρο Συνάντησης της Γερμανόφωνης Ευαγγελικής Εκκλησίας ιδρύθηκε το 1993 ως μη κερδοσκοπικός Σύλλογος.
Η Ευαγγελική Εκκλησία της Γερμανίας – EKD – η οποία συνεργάζεται με την Ορθόδοξη Εκκλησία στη Γερμανία, όπως και με το Πατριαρχείο, διορίζει κάθε έτος Ιερέα στο κέντρο της Ρόδου, όπως και σε πολλά άλλα τουριστικά μέρη, για να προσφέρει Θεία Λειτουργία στη Γερμανική Γλώσσα για τους Γερμανόφωνους τουρίστες και τους γερμανόφωνους κατοίκους της Ρόδου.
Ο Σύλλογος Στήριξης του Οικουμενικού Κέντρου αποτελείται από 70 μέλη περίπου και λειτουργεί βάση καταστατικού σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία. Σκοπός του Συλλόγου είναι η στήριξη των μεικτών Ελληνογερμανικών οικογενειών, εξάσκηση της Γερμανικής γλώσσας για τα παιδιά των δίγλωσσων οικογενειών και η συμμετοχή και συνεισφορά στο κοινωνικό έργο στη Ρόδο, π.χ. στήριξη του Κοινωνικού Παντοπωλείου και διάφορων Ιδρυμάτων στη Ρόδο.
Σε συνεργασία με τον Σύλλογο Άγιος Ανδρέας στηρίζει τους εθελοντές και τις εθελόντριες, που στέλνονται κάθε χρόνο από τη Γερμανία από το 2016 και προσφέρουν εθελοντική εργασία στο Ίδρυμα Άγιος Ανδρέας, στο Ορφανοτροφείο Θηλέων και στο Ίδρυμα Κολυμπίων.

Ρόδος, 27 / 06 / 2021
Η πρόεδρος του Συλλόγου – Sabine Kritikou

Herzlich Willkommen auf unserer Internetseite und im Ökumenischen Begegnungszentrum!

In der Kindergruppe, beim Bibelkreis, im Gottesdienst, im Chor, im Spielekreis der Erwachsenen oder im TritiTreff: Wir freuen uns über neue Gesichter, denn unser Zentrum lebt von der Begegnung. Das Schöne ist, jeder bringt dazu etwas mit, nämlich sich selber als Person mit seinen/ihren Erfahrungen, Ideen und Talenten und trägt so zum vielfältigen Gemeindeleben etwas bei. Je nach Interesse können sich gern auch neue Gruppen zusammenfinden oder Workshops organisiert werden.

Als Filialgemeinde der deutschsprachigen Athener Gemeinde sind wir der Evang. Kirche in Deutschland (EKD) zugeordnet. Die EKD beauftragt jeweils für 10 Monate pensionierte Pfarrerinnen oder Pfarrer mit dem Dienst in unserer Gemeinde.
Da manchmal gefragt wird: Weitere finanzielle Unterstützung von der EKD bekommen wir nicht, sondern das Zentrum wird finanziert und getragen durch Mitgliedsbeiträge, Spenden, Kollekten, Basare und vor allem durch ganz viel ehrenamtliche Mitarbeit.

Unsere Gemeinde ist nach griechischem Recht als Verein organisiert und wird durch den Vorstand des Fördervereins repräsentiert und verwaltet. Mitglied werden können alle, die die Ziele der Satzung unterstützen, unabhängig von ihrer Konfession. Auch Kirchenferne sind uns willkommen und jeder kann über Distanz und Nähe zur Kirche selbst entscheiden. Das ist uns ganz wichtig!

Maria Volanakis